psikolog-kimdir
14 Şubat 2017

İstanbul Psikolog Avrupa Yakası

stk63834cor

İstanbul’da herhangi bir konuda arayış içine girildiğinde kişinin karşılaşacağı seçenek bolluğu kafa karıştırıcı bir hal alabilir. Bu sorunun üstesinden gelmek için detaylı bir araştırma ve daha özelleştirilmiş aramalar yapmak doğru sonuca ulaşılmasına katkı sağlayacaktır. Yaşanan psikolojik sorunların beraberinde getirdiği psikolog arayışları da aynı sorunu beraberinde getirebilmektedir. Psikolojik sorunların tedavi sürecinin önemi göz önüne alındığında da bu tercihi yaparken özenli davranılması gerekmektedir.

Hem seçilecek olan psikoloğun karakteristik özellikleri hem de uzmanlık alanları sizin kişiliğiniz ve psikolojik problemlerinizle örtüşür durumda olmalıdır. Bu şartların sağlanması ile en verimli tedaviyi elde etmek mümkün olacaktır. Böylelikle kişinin sorunlarından tam anlamıyla arınması ve bu arınma sürecinin de daha kısa bir zaman diliminde gerçekleşmesi mümkün olacaktır.

Avrupa Yakası’ndan Psikolog Tavsiyeleri

Psikolojik destek almak isteyen kişilere, araştırmalarına İstanbul’un Avrupa Yakası’nda hangi doktorlardan başlayabilecekleri hakkında birkaç isim önermek istiyoruz.

42 yaşındaki İstanbullu Uzman Psikolog Tuğba Demiröz listemizdeki ilk isim. Avrupa Yakası’ndaki psikologlar arasında en çok tavsiye edilen doktorlardan biri olan deneyimli psikolog, pek çok farklı alanda uzmanlık seviyesinde destek sağlıyor. Fatih’te bulunan Paradoks Kişisel Gelişim ve Eğitim Merkezi’nde seanslarını gerçekleştiren Tuğba Demiröz’ün 19 yıllık mesleki tecrübesi bulunuyor. Hastaları ile kurduğu samimi diyalog sayesinde, kişinin kendisini seans boyunca huzurlu hissetmesini ve böylelikle tedavi süreci boyunca doğru bilgi aktarımları gerçekleştirilerek verimli sonuçlara ulaşılmasını sağlıyor. Başarılı psikoloğun neredeyse bütün hastaları kendilerini onun yanında ne kadar mutlu hissettiğini onun hakkında yaptıkları yorumlarda belirtiyor.

İstanbul’un hem Avrupa hem de Anadolu yakasında kliniği bulunan Şeyda Boybeyi de İstanbul’un önde gelen psikologları arasında yer alıyor. 17 yıldır bu mesleği sürdüren psikolog, İstanbul Üniversitesi mezunu. Avrupa Yakası’nda Nişantaşı’nda bulunan kliniğinde terapilerini gerçekleştiren Şeyda Boybeyi, bireysel problemlerde olduğu gibi grup terapileri ve aile danışmanlığında da parmakla gösterilen psikologlar arasında.

Bireysel terapilerde uzmanlaşmış olan Berna Görgülü Çelik, yetişkinlerin yanında çocuk ve ergen yaştaki bireylerde de oldukça başarı sonuçlara ulaşan bir psikolog. Öfke problemleri, anksiyete, panik atak, kişilik bozuklukları ve bunun gibi daha birçok önemli rahatsızlığın tedavisinde uzman olan Berna Görgülü Çelik’in Mecidiyeköy’deki Dengeli Yaşam Psikolojik Danışmanlık Merkezi’nde görevini sürdürüyor.